Sabtu, 25 Februari 2012

Kisah BlackBerry Curve 8520

Hari ini aku kerja dengan membawa HP baru iaitu blackberry.. hahahhaha 

Blackberry ni adalah HP paling di sayangi sebab Function dia seperti dapat BBM free dikalangan yang memiliki BB. Dapat FB sepanjang masa, dapat whatapps di mana sahaja, walaupun tak lah sehebat ANDROID tetapi BB memang menjimatkan perbelanjaan untuk kredit.

Pada mulanya sebelum saya memiliki BB ni, ingatkan orang kata sms free, pertanyaan demi pertanyaan masih juga BLUR. sehinggalah aku sendiri memiliki BB barulah faham konsepnya. apa yang mereka maksudkan dengan free.. hahahhahahahahaha

seorang demi seorang aku promote HP BB dengan staff di pejabat. saya pujuk-pujuk dan ayat sikit nahhh seor yang terpikat. lepas tu sorang demi sorang membeli BB ni. sebab senang nak kontact each other sebab murah.

mula explore jugalah time ni. apakah function yang ada. yang tak ada ANGRY BIRD hahaha tak apa aku kan masih ada ANDRIOD. CSL Spice adalah HP yang baru jugalah sebab dulu aku terpegun ngan bodynya cantik, skrg buat main game jer HP tu...

Tidak rugi juga memiliki BB. sebab kita boleh tambah kenalan di seluruh dunia ynag memiliki BB. tak kiralah dia di negara mana pun tetap dapat hantar msg. kenal atau tidak lain cerita.

itu adalah kelebihan BB.. Miliki lah 1 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

advertlets

Nuffnang Adv