Selasa, 7 Februari 2012

Kisah Abu Melahir Anak CNY

Tahun ini dalam kalender Cina adalah Tahun Naga. Sempena Tahun Naga ini pada tarikh 23/1/2012 Abu melahirkan Anak kucing hehehe. memang saya sudah jangkakan Abu akan melahirkan anak tetapi tak tahu bila. Petang tu, Abu terpekik pekik ke sana ke mari untuk mencari tempat untuk beranak.

Dasar Siluman membuat saya tak sedap hati, muka dia bengis melihat kucing kucing ku. saya terfikir nak letak Abu dalam kotak dan simpan dalam stor tuan punya rumah sewa hahahahaha... nasib je ada kotak. saya masukkan Abu dalam Kotak. then dia duduk diam diam dalam kotak tu. hahahahaha 

petang nya saya dgr ada bunyi anak kucing..hehehh saya intai intai lah dalam stor.. wahhh abu baru melahirkan seekor anak..mungkin ada lagi.. sebab perut Abu besar. saya agak agak lah Abu akan melahirkan anak 4 - 5 ekor. ternyata betul... setelah ditinggal saya dalam stor. saya jenguk jenguk lagi.. wahhhhhhhhh ada 4 ekor...semuanya HItam...kali ini Abu memilih suami org berkulit hitam...

kalau sebelum ini Abu akan memilih Suami Sama Bangsa iaitu SIam yang bermata biru...kali ini tak lagi.. suami dia hilang kot.. sebab dah lama juga tak lihat kucing jantan siam tu main main kat luar rumah...


saya belum tau nak beri nama apa pada mereka ni.. hehehhe tunggu sahaja lah,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

advertlets

Nuffnang Adv