Isnin, 6 Februari 2012

Kisah Hari Pertunangan Adik Bungsu

Pada tanggal 11.12.11 adik bungsu saya bertunang. Memang mulanya saya nak memohon maaf tak dapat hadir. sebab masa tu dekat dekat nak Final Exam. memang trauma lah.. biasalah nak exam, mcm mcm di fikiran.

akhirnya ssaya balik juga. saya kesian dengan ibu, sebab dia kata tak ada driver nak hantar dia dan rombongan ke rumah tunangan adik saya.

saya driving 10.12.11 dari kuching jam 2:00 petang sampai di sarikei jam 840pm macam tu. memang penat lah driving. nasib juga Zul ada di sarikei. menumpang di rumah dia untuk beberapa malam. 


memang saya pulang dalam keadaan trauma nak final exam. tetapi saya lupakan sebenter lah pasal exam tu. ada perkara yang perlu diselesaikan. 

Majlis pertunangan berlangsung ke esokan hari nya. task saya ni bawa mak, ayah, adik dan lain lain rombongan ke rumah pihak perempuan. 

malam tu di rumah zul memang letih tahap dewa. tetapi tetap juga maintain nak berjalan jalan... hahahh...sepenat mana tetap boleh jalan di sekitar sarikei.



Majlis Tamat Jam 5 petang.. pulang pulang ke rumah. tetapi saya kena balik ke kuching ke esok harinya. sebab penat tak boleh balik terus. mata saya ni tak boleh nak drive mlm. jadi bermalam lagi di sarikei..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

advertlets

Nuffnang Adv