Rabu, 28 Mac 2012

Kisah Aku Marah Pada OPIS BOY

Awal pagi sudah saya meninggi suara. gara gara semalam Opis Boy kat opis tak hantar surat saya semalam. Siapa tak marah, surat hendak di hantar pukul 10:00 am semalam sudah atas meja dia. masa tu opis boy tu dah keluar hantar surat... jadi saya assume tengahari dia balik opis.. rupanya sampai ke petang dia tak masuk opis. mana tak nya saya meradang.

dah tua perangai macam tahi keras dah ada menantu tu... meluat aku tengok orang tua macam tu. macam bagus. mulut dia lebih busuk dari kelapa parut..

argggggggggghhhh mari sini aku parut muka mu

saya marah dia pun saya lihat kiri kanan juga. tak nak marah depan yang lain. jatuh maruah dia. nasib awal pagi. waktu staff lain belum datang... rasa kan kena teriak maut dari aku...

tapi saya marah sekejap je. tak lama pun.. 

jadi moral of the storey

Jangan sesekali malas kerja. nanti saya teriak ...pecah gegendang teling

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

advertlets

Nuffnang Adv