Khamis, 29 Mac 2012

Kisah Energy Glassware

aku nak beritahu pembaca yang singgah di blog aku ini. Hari ini selepas saya balik ambik ubat di Klinik Tanah Putih, aku nak beli sayur untuk makan makan. hehehhe biasalah aku ni sejak dua menjak ni asyik makan sayur bronkoli. selesai beli barang tu saya singgah sekejap di Cosway. mula mulanya aku saja-saja jer nak singgah kunun nak cuci mata.. last last terbeli juga Energy Glassware. Yang istimewa nya gelas ni di bontot gelas ni ada 24 karat emas...


yang tengah tengah sekali tu aku beli. TC mythos tumbler. aku beli dengan harga RM20.50 + 1RP. maklumlah dalam poket cuma RM25 jer... kalau beli dua RM31 + 1RP.. hehheehhe akhirnya aku terpengaruh nak beli walaupun duit tu aku cukup cukup jer.. hahahah minya keta tak beli lagi..

sekurangnya tertunai juga aku nak beli tumbler. aku sampai rumah tak sabar nak cuba. aku tuang air paip dalam tumber ni.. dan aku tuang dalam gelas biasa...(gelas percoma sunquic) hahahah kalau ikut arahan nya kena peram air dalam tu 3 meninit je... 

aku buat buat sibuk lah kat rumah.. kalau tunggu 3 menit ni memang boring... hahahah macam macam aku buat nak habiskan 3 minit.. 

Time To Test...

Ujian Air Paip 

Gelas Biasa VS  Gelas Energy Glassware
rasa air paip dalam gelas biasa bila di telan ada sedikit kasar di tekak...air dalam gelas Energy Glassware rasa di tekak macam haluss jer...ajaib kan...Kena Cuba kalau nak ikut apa yang aku taip ni tak best... kena beli kat cosway....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

advertlets

Nuffnang Adv