Isnin, 14 April 2014

Happy Birthday Ke 37

Putaran ini tidak terhenti melainkan tamatnya dunia ini


Sambutan hari jadi tahun ini disambut jauh sedikit lokasi nya. Pertama kali juga sambut diluar bandar Kuching.


Bandar Bintulu eheheh bukan apa aku ada urusan kerja di Bintulu waktu hari jadi aku nie. Secara tidak langsung sambut di Hotel ParkCity Everly Bintulu.

Rezeki yang murah, ada orang VIP yang belanja aku dan razzi (officemate ) makan yang mahal-mahal hahah malu juga ler. sebab tak biasa dengan orang VIP nie.

Tapi pesan nya seperti anak dara malu malu kucing. hahah tak nak pilih menu mahal. org VIP tu dah kata jangan menyesal ye kalau tak makan. hahahaha

Walaupun tidak meriah tetapi tetap aku bersyukur sepanjang aku hidup nie ada juga orang ingatkan aku..

Terima kasih ye... yang sponcer aku hari tu kat bintulu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

advertlets

Nuffnang Adv